Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Żabka wprowadza do aplikacji usługi transportowe - tego oczekują klienci

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
02-05-2025
Ostatnia modyfikacja:
30-04-2025
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Żabka wprowadza do aplikacji usługi transportowe - tego oczekują klienci
fot. Żabka
Idea superaplikacji, które pozwalają użytkownikom skorzystać z wielu usług w jednym miejscu, nowa nie jest. Zwłaszcza ma Dalekim Wschodzie. Plany w tym zakresie ma m.in. Elon Musk, który chce zamienić platformę X w wielofunkcyjne narzędzie. W Polsce tą ścieżką podążają np. banki i… Żabka. Rozrastająca się sieć małych sklepów do swojej aplikacji jakiś czas temu wprowadziła usługi transportowe.

Aplikacja Żappka to oficjalna aplikacja mobilna sieci sklepów Żabka, dostępna na systemy Android i iOS. Służy głównie jako program lojalnościowy, ale oferuje również inne funkcje, które mają ułatwić zakupy i zwiększyć zaangażowanie klientów. W niniejszym artykule piszemy o kilku z nich.

Żabka poszerza grono partnerów o FreeNow i mPay

Użytkownicy Żappki mogą z jej pomocą kupić bilety komunikacji miejskiej w kilkudziesięciu miastach i zamówić taksówkę w 25 polskich miejscowościach, w których swoje usługi oferuje FreeNow. Co ciekawe, aby zamówić taksówkę, nie trzeba posiadać konta w apce FreeNow – można to zrobić bezpośrednio w aplikacji Żabki. Wystarczy wejść w opcję Przejazdy, zamówić pojazd i wybrać metodę płatności. Podobnie wygląda to w przypadku zakupu biletów komunikacji miejskiej, które dostępne są w sekcji Bilety. W tym przypadku Żabka współpracuje z firmą mPay.

Skąd pomysł na rozwój aplikacji w tym kierunku? Zapytaliśmy o to u źródła.

– Żabka w swojej działalności kieruje się duchem convenience, stawiając sobie za cel ułatwianie życia klientom. Posiadanie jednej aplikacji, która zawiera wiele usług i jednocześnie pozwala na nich zaoszczędzić dzięki atrakcyjnemu programowi lojalnościowemu, jest znaczącym udogodnieniem, dlatego chcemy rozwijać Żappkę w tym kierunku – wyjaśnia biuro prasowe Żabki i dodaje:

– Istotną zaś kategorią potrzeb, którą zidentyfikowaliśmy wspólnie z naszymi użytkownikami, aktywnie badając ich oczekiwania, były usługi transportowe.

A zatem pomysł, by Żappkę poszerzyć o usługi transportowe pochodzi od samych użytkowników. I to na podstawie potrzeb klientów mają być podejmowane decyzje dot. dalszego rozwoju oprogramowania. Póki co przedstawiciele spółki nie chcą zdradzać, w jakich jeszcze kierunkach może się rozwijać ten cyfrowy produkt.

Rosnące zainteresowanie klientów?

Jaką popularnością cieszy się stosunkowo nowy dodatek? Biuro prasowe nie chciało podać szczegółów, zasłaniając się tajemnicą handlową, ale zapewniło, że zainteresowanie usługami rośnie. Udało nam się również dowiedzieć, że w zakresie transportu firma chce się skupić na współpracy ze wspominanymi partnerami.

Jednocześnie prowadzone są rozmowy z kolejnymi miastami na temat dodania do aplikacji możliwości zakupu biletów komunikacji zbiorowej. Firma nie chciała jednak doprecyzować, o jakich miejscowościach mowa i kiedy można się spodziewać wdrożeń. W tym miejscu warto zaznaczyć, że kilka tygodni temu w Żappce pojawiły się bilety komunikacji miejskiej GZM.

Żappsy i akcje promocyjne

Biuro prasowe Żabki zwraca uwagę, że użytkownik aplikacji może z jej pomocą obniżyć cenę przejazdu. Dzieje się tak za sprawą zbierania i wykorzystywania żappsów przyznawanych za zakupy. Owe żappsy można wydać przy zakupie kolejnego biletu czy przejazdu taksówką i w ten sposób obniżyć rachunek. Ale można je także przeznaczyć na inne produkty w sieci sklepów.

Warto dodać, że Żabka uruchomiła akcję promocyjną, w ramach której w wybranych miastach kursują oznakowane logotypami Żabki pojazdy FreeNow. Przejazd takim pojazdem (zamówionym z pomocą Żappki) nagradzany jest kuponem, który można wykorzystać w sklepie. Każdy z użytkowników aplikacji otrzymał też dostęp do kuponu promocyjnego umożliwiającego tańszy przejazd FreeNow. Bonusy mają raczej krótką datę ważności. To element kampanii promującej usługi transportowe w Żappce.
Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Lyft rozwija się w Europie i przejmuje FREENOW

Komunikacja

Lyft rozwija się w Europie i przejmuje FREENOW

Redakcja/inf. pras 18 kwietnia 2025

Awaria ŚKUP: Bilety długookresowe ZTM dostępne w aplikacji mPay

Komunikacja

Warszawa. Co z opłatami za parkowanie? Firmy się spierają

Komunikacja

Warszawa. Kto obsłuży płatne parkowanie – SkyCash czy mPay?

Przestrzeń

Zobacz również:

Lyft rozwija się w Europie i przejmuje FREENOW

Komunikacja

Lyft rozwija się w Europie i przejmuje FREENOW

Redakcja/inf. pras 18 kwietnia 2025

Awaria ŚKUP: Bilety długookresowe ZTM dostępne w aplikacji mPay

Komunikacja

Warszawa. Co z opłatami za parkowanie? Firmy się spierają

Komunikacja

Warszawa. Kto obsłuży płatne parkowanie – SkyCash czy mPay?

Przestrzeń

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
x